Vi vill ha glada och nöjda kunder och därför vill vi gärna hjälpa dig med alla dina frågor om vårt företag och om våra produkter.

Reklamationer

Sänd produkten i retur till oss i sin egen förpackning och berätta vad som är fel, var du har köpt den och lämna oss ditt namn, din adress och ditt telefonnummer så kontaktar vi dig. Om du vill kan du skicka ett foto till oss i förväg, men för att kunna behandla ärendet behöver vi alltid också få produkten skickad till oss på nedanstående adress, så vi kan undersöka den. Vi ber dig om denna information för att vi ska kunna göra en bedömning av reklamationen, åtgärda felet och lättare spåra orsaken. Försändelsen är avgiftsfri.

Adress
Fazer Konfektyr/Kundrespons
Post Box 110
00101 HELSINGFORS, FINLAND 


* Namn
Adress
Postnummer
Ort
Telefon
* E-post
* Ärende
Meddelande
Bifoga bild
  I reklamationsärenden behöver vi, förutom fotot, alltid produkten så vi kan undersöka den. Se närmare instruktioner uppe på sidan.
 
Produktens namn och vikt:
Bäst före-datum:
Tillverkningsdag:
Inköpsställe:
   
Förväntar mig inget svar på responsen
   
Bilaga (PDF, JPG, TXT)