Tule mukaan hyödyntämään etusi, vaikuttamaan ja inspiroitumaan – MyFazeriin kaikki ovat tervetulleita!

Mikä on MyFazer?

MyFazer on ilmainen jäsenohjelma Fazer-herkkujen ystäville. MyFazer-jäsenyys kannattaa:

  • saat käyttöösi vaihtuvia etuja ja tarjouksia
  • voit vaikuttaa äänestyksillä tuotekehitykseemme – ja voittaa samalla palkintoja!
  • pääset tilaamaan uutuuksia ensimmäisten joukossa
  • voit poimia talteen inspiroivia ruokavinkkejä

Mitä voin tehdä MyFazerissa?

MyFazerista löydät vaihtuvia etuja Fazer Storeen, Fazer Café -kahviloihin sekä Fazer Experience Vierailukeskukseen. Lisäksi voit ideoida kanssamme uusia tuotteita osallistumalla äänestyksiin – ja mikä parasta, äänestyksiin osallistumalla voit voittaa maistuvia palkintoja! Lataamalla MyFazer-sovelluksen saat myös käyttöösi Fazer Cafén leimapassin.

Tunnus ja rekisteröityminen

Miten rekisteröidyn MyFazeriin?

Voit rekisteröityä yhteisömme jäseneksi fazer.fi/myfazer-sivun kautta sekä Fazerin verkko- ja mobiilipalveluissa. Saat rekisteröitymisesi jälkeen vahvistusviestin sähköpostiisi. Vahvistusviestin hyväksymisen jälkeen voit kirjautua MyFazeriin omilla tunnuksillasi myfazer.com -sivulta tai Fazerin verkkopalveluiden kautta.

Onko MyFazeriin liittymiselle ikärajaa?

Voit liittyä MyFazeriin, jos olet yli 16-vuotias.  

Miten muokkaan yhteystietojani?

Voit päivittää tietojasi MyFazerin sivujen Omat tiedot -osiossa. Tietosi päivittyvät automaattisesti kaikkiin palveluihin, joissa MyFazer-tunnukset ovat käytössä.

Omat tiedot -osioon.

Miten voin vaihtaa käyttäjätunnukseni/sähköpostiosoitteeni?

Sähköpostisi toimii käyttäjätunnuksenasi MyFazerin palveluissa. Tämän vuoksi sähköpostia ei voi muokata omissa tiedoissa.

Jos sähköpostisi on vaihtunut, poista vanha sähköpostisi päättämällä jäsenyys omista tiedoista ja luo uusi tili:

1.    Kirjaudu myfazer.comiin

2.    Mene oikeasta yläkulman kuvakkeesta Omat tiedot > Tilin hallinta

3.    Valitse alhaalta keskeltä Päätä jäsenyys ja seuraa ohjeita.

4.    Uuden tilin voi luoda koska vain joko myfazer.com -kirjautumislomakkeen kohdasta ”Uusi käyttäjä? Liity MyFazeriin” tai fazer.fi/myfazer-sivulta

Mitä jos unohdan salasanani?

MyFazeriin kirjautumisen yhteydessä on aina Unohditko salasanasi -linkki, jonka ohjeita seuraamalla salasanan voi vaihtaa.

Miten voin vaihtaa salasanani?

MyFazerin Omat tiedot -osion Tilin hallinnasta löytyy Vaihda salasana -painike, jonka kautta voit vaihtaa salasanasi.

Miten voin päättää MyFazer-jäsenyyteni?

MyFazer-jäsenyyden voit päättää seuraavien askelten avulla:

1.    Kirjaudu myfazer.comiin

2.    Mene oikeasta yläkulman kuvakkeesta Omat tiedot > Tilin hallinta

3.    Valitse alhaalta keskeltä Päätä jäsenyys ja seuraa ohjeita.

4.    Uuden tilin voi luoda milloin vain joko myfazer.com -kirjautumislomakkeen kohdasta ”Uusi käyttäjä? Liity MyFazeriin” tai fazer.fi/myfazer-sivulta

Minulla on jo Fazerin käyttäjätunnus, miten toimin?

Voit kirjautua MyFazeriin jo olemassa olevilla Fazerin käyttäjätunnuksillasi. Mikäli tunnusten luomisesta on kulunut pitkä aika, saatat kirjautumisen yhteydessä saada kehotuksen hyväksyä uudet käyttöehdot ja tietosuojaselosteen. Ne hyväksyttyäsi voit jatkaa tunnusten käyttöä.

Voinko kirjautua MyFazeriin Facebook- tai Google-tunnuksillani?

Kirjautuminen MyFazeriin onnistuu Fazerin jo olemassa olevilla tunnuksillasi tai rekisteröitymällä MyFazerin jäseneksi.

Sovelluksen käyttöönotto ja MyFazerin jäsenyys

Miten saan MyFazer -sovelluksen puhelimeeni?

Voit ladata sovelluksen Applen AppStoresta ja Google Play -kaupasta.

Mene AppStoreen, kirjoita hakukenttään MyFazer ja klikkaa kohtaa Hae. Sovellus toimii IOS-laitteissa, joiden versio on xx (esim. 10+)

Androidille voit ladata sovelluksen Google Play -kaupasta. Mene Google Play -kauppaan, kirjoita hakukenttään MyFazer ja klikkaa kohtaa Hae.

Kun olet ladannut sovelluksen puhelimeesi, sinua pyydetään kirjautumaan MyFazeriin. Jos et vielä ole jäsen, sinun tulee ensin liittyä MyFazeriin. Jatkossa pääset sisälle sovellukseen omalla MyFazer-käyttäjätunnuksellasi eli sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi (vähintään 7 merkkiä).

Mistä löydän MyFazerin käyttöohjeet?

Mobiilisovelluksesta löydät käyttöohjeet etusivulta vasemmasta yläkulmasta kohdasta, jossa on kolme viivaa.

Jos kirjaudut selaimella, ohjeet löytyvät sivun oikeasta ylälaidasta.

Onko MyFazeriin rekisteröityminen ja käyttö minulle maksutonta?

MyFazerin jäseneksi liittyminen sekä sen käyttö on ilmaista. Liittyminen ei sido tai velvoita jäseniä mihinkään.

Henkilötietojen käyttö ja suoramarkkinointi

Miten käytätte henkilötietojani?

Sinulta kysytään rekisteröitymisesi yhteydessä etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite sekä salasana. Omat tiedot -osiosta voit lisätä esimerkiksi syntymäpäiväsi, jolloin voimme juhlistaa synttäreitäsi yhdessä. Voit halutessasi lisätä myös osoitteesi ja puhelinnumerosi. Huomioithan, että Fazer Storesta tekemisiä ostoksia varten tarvitsemme aina tarkemmat tiedot.

Käsittelemme tietojasi aina vastuullisesti Fazerin tietosuojaselosteen mukaisesti. Pääset tietosuojasta kertoville sivuille myös Omat tiedot -osion kautta.

Tietosuojaselosteeseen

Voinko itse päättää, annanko MyFazerille suoramarkkinointiluvan?

Voit halutessasi antaa MyFazeriin liittymisesi yhteydessä suostumuksen sähköiseen suoramarkkinointiin, jolloin saat tuoreinta tietoa eduistamme ja palveluistamme antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Mikäli et halua vastaanottaa viestejä sähköisesti, voit jättää suostumuksen antamatta tai perua sen myöhemmin MyFazerin sivuilla Omat tiedot -osiosta. Lisäksi uutiskirjeidemme lopussa on linkki, jonka kautta voit perua suostumuksesi suoramarkkinointiin.

 

Omat tiedot -osioon

Mitä viestejä saan MyFazerista?

Jos annat MyFazerille luvan suoramarkkinointiin, saat sähköpostiisi muutamia kertoja kuukaudessa uutiskirjeemme sekä verkkokauppaostoksia tehdessäsi tilauksesi tilausvahvistuksen sekä siihen liittyvät viestit. Suoramarkkinointiluvan löydät MyFazerin Omat tiedot -osion kautta.

 

Omat tiedot -osioon

Sähköpostiini lähetettiin kysely, vaikka en ole antanut suoramarkkinointilupaa, miksi?

Kyselymme eivät ole sisällöltään suoramarkkinointia, joten niihin emme tarvitse suoramarkkinointilupaa.

Mitä teette syntymäpäivätiedollani?

Haluamme juhlia synttäreitäsi yhdessä ja ilahduttaa sinua mukavalla yllätyksellä. Syntymäpäivän kirjaaminen tietoihin on kuitenkin vapaaehtoista.

MyFazerin käyttö

Millä kielillä voin käyttää MyFazeria?

MyFazer toimii tällä hetkellä suomeksi.

Voinko tehdä verkko-ostoksia MyFazer-palvelussa?

Kyllä voit. MyFazerin sivuilta pääset helposti myös ostoksille Fazer Storeen, sillä MyFazer-tunnuksesi käyvät myös siellä. Lisäksi MyFazerin kautta pääset välillä ostamaan tuotteita, jotka ovat ennakkomyynnissä vain MyFazerin jäsenille. Fazerilaisena saat myös kuukausittain vaihtuvia etuja Fazer Storeen.

Onko MyFazeriin rekisteröityminen ja käyttö minulle maksutonta?

MyFazerin jäseneksi liittyminen sekä sen käyttö on ilmaista. Liittyminen ei sido tai velvoita jäseniä mihinkään.

Voinko käyttää MyFazeria matkapuhelimellani?

MyFazerin sivut ovat mobiilioptimoidut, joten voit selata sivujamme vaivattomasti matkapuhelimesi selaimen kautta.

MyFazeria voit käyttää myös sovelluksen kautta. MyFazer-sovellus on saatavilla Applen AppStoresta ja Google Play -kaupasta.

Kuka voi nähdä profiilini MyFazerissa?

MyFazer-profiilisi yksityinen, se ei näy muille jäsenille. 

Minulla on palautetta Fazerille. Voinko lähettää sen MyFazerista?

Voit lähettää palautetta sivustomme kautta, josta palautteesi ohjautuu kuluttajapalveluun

Kuluttajapalveluun

Miten lopetan MyFazerin käytön?

Voit halutessasi päättää MyFazerin jäsenyytesi koska tahansa MyFazerin Omat tiedot -osion kautta.

 

Jäsenyyden päättäminen

Miten voin vaihtaa sähköpostiosoitetta, jolla käytän MyFazeria?

Valitettavasti sähköpostin vaihtaminen ei onnistu, sillä MyFazer-tilisi on yksilöity nimenomaan sähköpostiosoitetta käyttämällä.

Mikäli haluat vaihdon tehdä, voit sulkea nykyisen tilin ja luoda kokonaan uuden uudelle sähköpostiosoitteellesi. Tilin sulkeminen onnistuu MyFazer palvelussa.

Ongelmat MyFazerin käytössä ja käyttöönotossa

En pääse kirjautumaan, saan error-viestin

Ensimmäistä kirjautumista ennen salasana tulee aktivoida sähköpostiisi lähetetyn aktivointilinkin kautta.

Jos sivujen toiminnassa on yleisesti ongelmaa, suosittelemme tyhjentämään verkkoselaimesi välimuistin ja kokeilemaan sen jälkeen kirjautumista uudestaan.

Oletko vielä käyttänyt palvelua puhelimelle ladattavan MyFazer -sovelluksen kautta?

MyFazer-sovellus on ladattavissa Applen App Storessa ja Google Playn kautta. Tämä suora sovellus voi ajoittain toimia mobiililaitteella paremmin kuin verkkoselaimen kautta käytettäessä, jolloin verkkosivun evästeet saattavat aiheuttaa kuvatun ongelman. Sovellukseen ei myöskään tarvitse kirjautua jokaisen käyttökerran yhteydessä uudestaan.

En saanut tunnuksia, vaikka kirjauduin

Kun uusi MyFazer-jäsenyys luodaan, lähetämme aktivointiviestin sähköpostiisi. Jos viestiä ei ole tullut, tällöin kannattaa tarkistaa myös, onko viesti päätynyt sähköpostisi roskapostilaatikkoon.

Kyseisen viestin sisältämä aktivointi -nappi on kuitekin voimassa rajatun ajan, joten voit kokeilla aktivoida tiliäsi myös käyttämällä "Unohtuiko salasana?"-linkkiä MyFazerin kirjautumissivulla.

MyFazerin kirjautumissivulle

Edut

Mitä alennuksia ja etuja saan MyFazer-jäsenenä?

Tarjoamme jäsenillemme vaihtuvia etuja ja tarjouksia. Lue lisää MyFazerin eduista ja tapahtumista Minun etuni -osiosta.

 

Minun etuni -osioon

Mistä näen MyFazer-edut?

My Fazer -edut, mukaan lukien liittymisetu löytyvät MyFazer -palvelusta. Kirjaudu sisään palveluun ja mene kohtaan ”Etuni”.

Saanko MyFazerin kanta-asiakaskortin?

MyFazer on yhteisö, joka ei perustu ostosten määrään. Kanta-asiakaskorttia ei ole, mutta palvelumme voi kehittyä niin, että käytössäsi on tulevaisuudessa esimerkiksi mobiilietupassi. Tiedotamme mahdollisista etupasseistamme erikseen MyFazerin sivuilla Minun etuni -osiossa.

 

Minun etuni -osioon

Voinko käyttää palvelun etuja monta kertaa?

Tarjoamme jäsenillemme jatkuvia ja kertaluontoisia etuja. Tarkemmat ohjeet etujen käytöstä löytyvät kunkin edun yhteydestä.

Mistä löydän kahvilaedut MyFazerista?

Selaimelta kirjautuessasi löydät kaikki edut etusivulta kohdasta Etuni. Mobiilisovelluksesta edut löytyvät oikealta alhaalta lahjapaketti-ikonia klikattaessa. 

Miten voin lunastaa kahvilaetuja MyFazerissa?

Fazer Cafén edut ovat aina mukanasi kätevästi matkapuhelimessa. Omat etusi löydät sovelluksesta lahjapaketti-ikonia klikkaamalla. Edun voit lunastaa näyttämällä QR-koodia kassalla.

Miten käytän edun kassalla?

Omat etusi löydät sovelluksesta lahjapaketti-ikonia klikkaamalla. Edun voit lunastaa klikkaamaalla Lunasta-kohtaa ja näyttämällä QR-koodin kahvilassa.

Minulla on jo leimapassi, jonka leimat haluan vaihtaa sen sovellukseen. Mitä teen? Kuinka kauan vanha leimapassini on voimassa?

Vanhaa leimapassia voit käyttää niin pitkään, kuin se on voimassa.

Uusia leimapassikortteja ei enää jaeta.

Miten liityn kanta-asiakkaaksi?

Voit rekisteröityä yhteisömme jäseneksi fazer.fi/myfazer- sivun kautta sekä Fazerin verkko- ja mobiilipalveluissa. Saat rekisteröitymisesi jälkeen vahvistusviestin sähköpostiisi. Vahvistusviestin hyväksymisen jälkeen voit kirjautua MyFazeriin omilla tunnuksillasi myfazer.com -sivulta tai Fazerin verkkopalveluiden kautta.

Miten kerrytän pisteitä?

Jäsenyys ei kerrytä pisteitä, mutta jäsenenä saat meiltä paljon vaihtuvia etuja.

Voit kerätä leimoja digitaaliseen Fazer Café -kahvipassiisi ja tarjoamme ilmaisen kahvin, kaakaojuoman tai teen passin täyttyessä. Lisäksi tarjoamme kuukausittain vaihtuvia etuja sekä Fazer kahviloihin ja verkkokauppaamme. 

Arvonnat, ideat ja palkinnot

Lähetin ideani MyFazeriin, mitä idealleni tapahtuu seuraavaksi?

Olemme iloisia siitä, että Fazerin kehittäminen kiinnostaa ja käsittelemme kaikki meille tulevat ideat.

Palkitaanko minua, jos ideani viedään käytäntöön?

Kaikki ideat ja palautteet ovat meille erittäin arvokkaita. Yksittäisiä ideoita emme voi palkita, koska saamme erittäin paljon samankaltaisia ideoita päivittäin. Järjestämissämme ideakilpailuissa on erikseen määritelty palkinnot, joiden yksityiskohdista saat lisätietoa kunkin kilpailun säännöistä.

Voitin MyFazerista palkinnon, miten lunastan sen?

Jokaisen kilpailun yhteydessä löytyy säännöt, joista selviää myös, mistä palkinnon voi lunastaa tai miten toimitamme sen kilpailussa sijoittuneelle. Mikäli palkinnon lunastamisessa on epäselvyyksiä, otathan yhteyttä kuluttajapalvelumme Omat tiedot -osion Asiakaspalvelun kautta.

Miten osallistun arvontoihin ja kampanjoihin MyFazerissa?

MyFazerissa julkaistavaan kyselyyn seuraavasta Minun Sinisen väristä voit osallistua 13.9.-19.9.2021. Osallistujien kesken arvotaan yksi Kaikki Sinisen Levyt -suklaalevyboksi (arvo noin 45,90e).

Miten vastaan kyselyihin MyFazerissa?

Ajankohtaiset kyselyt löydät Kehitä ja osallistu -osiosta.

Miten kehitätte MyFazeria?

Haluamme tarjota ajankohtaista ja innostavaa sisältöä, joten kehitämme MyFazer-palveluamme aktiivisesti jäsentemme antaman palautteen ja toiveiden pohjalta. Olipa kyse sitten vastuullisuudesta tai makuasiasta, anna meille rohkeasti palautetta ja tule kehittämään kanssamme!

MyFazer ja ystävät

Voiko ystäväni käyttää minun etujani?

Etumme ovat henkilökohtaisia jäsenetuja. Ystäväsi ovat ehdottomasti tervetulleita mukaan MyFazeriin, jolloin hekin saavat samat edut käyttöönsä.