Suosittu Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanja tukee syöpien tutkimusta sekä neuvontatyötä. Geisha on tänäkin vuonna mukana tukemassa tärkeää asiaa.

Syöpien tutkimusta sekä neuvontatyötä tukeva Roosa nauha -kampanja on Syöpäsäätiön tunnetuin keräys ja Suomen arvostetuin lahjoituskohde. Roosa nauha kasvattaa suosiotaan vuosi vuodelta, ja viime vuonna keräys saavutti ennätykselliset 2,8 miljoonaa euroa.

Geisha on Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanjan kautta tukemassa syöpätutkimusta ja neuvontaa, jotta yhä useampi parantuisi. Fazer lahjoittaa jokaisesta kampanja-aikana 22.9.-1.11.2020 myydystä Geisha, Geisha Dark, Geisha Cappuccino ja Fazerina -suklaapatukasta 2,5 senttiä Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräykseen. Olemme sitoutuneet lahjoittamaan vähintään 50 000 euroa.

Roosa nauha -keräyksellä tuetaan syöpätutkimusta


Suomessa Roosa nauha -keräyksellä on edistetty syöpätutkimusta sekä tuettu syöpäpotilaita ja heidän läheisiään vuodesta 2003. Tähän mennessä keräyksen tuotoilla on tuettu syöpätutkimusta noin 11 miljoonalla eurolla. Työ jatkuu yhä, sillä joka vuosi yli 34 000 suomalaista sairastuu syöpään. Syöpätutkimuksen ansiosta yhä useampi syöpä voidaan ehkäistä tai hoitaa. Lue lisää kampanjasta: www.roosanauha.fi